Karar veremedim hiçbir zaman.
Bana biçilen bir zorunluluktu belki,
Kendim olmak için, gitmem gerekti.
Hikayelerimi baştan yazmam, resimlerimi baştan çizmem
Yeni insanlar tanımam, yeni insanlar çıkarmam gerekti
ömrümden.
Ama biri var ki…
Sevmemek değildi mesele, beni yaşamaktı işte
Kızdı mı bana bilmem,
Ne o gitme dedi bana
Ne de ben kaldım yanında.
Hiçbir zaman öğrenemedim yüreğindekini
Gitmemi mi istedi, kalmamı mı?
Kaçıncı derecedeydi sevgisinin yörüngesi,
Hangi dağın zirvesine denkti ,
Gittiğim için gönül koymuş mu bana?
Adil değildi şartlarımız:
Giden bensem, peşimden gelmeyen de oydu oysa…
Sevgilerini kaçak yaşamak zorunda kalanlara ithafen...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder