Sayfalar

8 Eylül 2016 Perşembe

Kaçak

Benim için gitmek bir kader mi, seçim mi

Karar veremedim hiçbir zaman.

Bana biçilen bir zorunluluktu belki,

Kendim olmak için, gitmem gerekti.

Hikayelerimi baştan yazmam, resimlerimi baştan çizmem

Yeni insanlar tanımam, yeni insanlar çıkarmam gerekti ömrümden.

Ama biri var ki…

Sevmemek değildi mesele, beni yaşamaktı işte

Kızdı mı bana bilmem,

Ne o gitme dedi bana

Ne de ben kaldım yanında.

Hiçbir zaman öğrenemedim yüreğindekini

Gitmemi mi istedi, kalmamı mı?

Kaçıncı derecedeydi sevgisinin yörüngesi,

Hangi dağın zirvesine denkti ,

Gittiğim için gönül koymuş mu bana?

Adil değildi şartlarımız:

Giden bensem, peşimden gelmeyen de oydu oysa…
 
 
Sevgilerini kaçak yaşamak zorunda kalanlara ithafen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder