Nasıl yıkılır ki dünya?
Denizler bir olup ayaklansa
Ve kıtaları devasa dalgalarıyla kana bulasa
Yeryüzünün kalbini yıkacak koca depremler yaşansa,
Ve en korkunç fırtınalar, yangınlar
Dünyayı incitecek en korkunç felaketler çıkıp gelse,
Tabii ya
Dünyanın sonu anca böyle olurdu..
Aslında yaşanacak tüm felaketler dünyayı değil,
İçindeki bizleri incitmeye meyilli
Öyle ki dünyanın sonunun bir gün gelecek olması
Aslında dünyanın
umurunda bile değil.
Gıpta ediyorum toprağın bu gücüne bazen.
Kızıyorum hatta kendime
Benim dünyam niye daha güçlü olamadı diye,
Benim dünyam niye bunca kırılgan
Bunca duygulu
Bunca düşünür diye.
Benim felaketim,
Bir gidişle altüst eden bünyemi,
Yani olmayacak bir sevginin gidişi
Ne de aciz toprağın yanında,
Ve ne basit bir felaket dünyanın erdemine kıyasla.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder