Sayfalar

25 Temmuz 2014 Cuma

Gıpta


Nasıl yıkılır ki dünya?

Denizler bir olup ayaklansa

Ve kıtaları devasa dalgalarıyla kana bulasa

Yeryüzünün kalbini yıkacak koca depremler yaşansa,

Ve en korkunç fırtınalar, yangınlar

Dünyayı incitecek en korkunç felaketler çıkıp gelse,

Tabii ya

Dünyanın sonu anca böyle olurdu..

Aslında yaşanacak tüm felaketler dünyayı  değil,

İçindeki bizleri incitmeye meyilli

Öyle ki dünyanın sonunun bir gün gelecek olması

Aslında dünyanın  umurunda bile değil.

 

Gıpta ediyorum toprağın bu gücüne bazen.

Kızıyorum hatta kendime

Benim dünyam niye daha güçlü olamadı diye,

Benim dünyam niye bunca kırılgan

Bunca duygulu

Bunca düşünür diye.

Benim felaketim,

Bir gidişle altüst eden bünyemi,

Yani olmayacak bir sevginin gidişi 

Ne de aciz toprağın yanında,

Ve ne basit bir felaket dünyanın erdemine kıyasla.

 Ocak '13

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder