Bir zamanlar delicesine sevdiğin insanların,
Vakit geçince kalbinde değil kızgınlık, öfke
Ya da ne bileyim
Nefret uyandıramaması,
Hiçbir şey hissedememek, ne de acı.
Bunun adını ne koymuşlar ki?
Düzen böyleydi,
Böyle geldi böyle gitti mi?
Dünyanın halleri mi yoksa?
Belki de kör adalettir..
Boşa döktüğün göz yaşının getirisi
Hakkını ödediği için değil ha,
Daha fazla hakkın yenmesin diye gözünü kör eden
Durdurma politikası dünyanın.
9.12.2014 / Salı
sabah 6.10 civarı / İstanbul
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder