Yaptıklarımın hepsi boşunaymış gibi
Boşuna uğraşmışım
Boşuna emek..
Sevgiler de boşunaymış, dostlar da.
Boşuna gülmüşüm,
Boşuna ağlamışım.
Bazen insanlara bakıyorum da,
Yok yok
Boşuna yaşamışım ben..
Bu gaflette yanılıyor muyum,
Yoksa asıl gafletim
İnandıklarım mıymış bugüne dek?
İstanbul
bu şiirini çok seviyorum..
YanıtlaSilben de canım :)
YanıtlaSil